♥ Varberg !

Om det blir så att jag o Kit inte hinner samla ihop pengar till en
resa i Januari, så funderar vi på att ta en kortare resa till Varberg.
Jag har släkt som åker dit lite då o då, till ett hotell som heter Fregatten : )
Lyxigt hotell med SPA o grejer.. jättemysigt har jag hört att det ska vara.
Sen ligger det nära Ullared också, så då kan man åka dit o shoppa lite
när man ändå är där liksom ;)

Är det någon som varit där?
Eller det kanske är någon som bor där tillochmed? :D
Isåfall - Let me know!
image1734image1735


Kommentarer
Postat av: eluään

Jag har inte varit i Varberg. Men de där två bilderna ser ju asmysigt ut! :)

2007-10-11 @ 12:20:00
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: fia.

jag & min familj åker rätt ofta på lite kortare resor till varberg eftersom dom älskar havet haha :P och det är jättemysigt där, spe på hösten :) vi brukar bo på varbergs kurortshotell, det är med spa & sånt där. hoppas ni får mysigt!

2007-10-11 @ 18:18:48
URL: http://fiaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0