Fredag !

Hej allihopa! Har varit en lång dag idag och jag har haft mycket att göra,
därav den dåliga uppdateringen.. Har varit på stan idag förstår ni : )
Shoppat lite, bl.a. en sjal, örhängen och ett skärp från H&M och 3 par
trosor
från Lindex : ) Bilder kommer imorgon.

Efter stan åkte jag hem till C o kollade på film, mys.
Var massor djur där.. en hund, två katter, råttor och kanin, haha :D
Mini-zoo. Och jag som är rädd för katter och hundar, usch.

På kvällen var jag med familjen mest.. vi var barnvakt åt mina kusiner,
så jag och Emilia körde Singstar : ) Blev chockad över hur duktig hon var..
Hon kunde nästan alla låtarna utantill, och hon är bara 5 år !

De senaste timmarna har jag suttit och drömt mig bort till München, haha.
Tänk om jag skulle få komma dit ! Underbart.

Nää ni, om man skulle ta och gå o lägga sig nu kanske?
Upp tidigt för att fira farfar imorgon ju : )
Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0