Ingen fantasi, lust eller ork-period.

Men hejsan. Dåligt med uppdatering idag.. Har haft fullt upp faktiskt.
Först skola till 2 ungefär, sen efter promenaden hem la jag mig i sängen
under täcket för att jag frös så mycket, och så somnade jag såklart ;)
Vaknade runt 4, och då var det bara att göra sig i ordning igen..
Halv 5 tog jag, mamma och min bror en promenad hem till mormor och
morfar. Mormor fyllde år i helgen förstår ni : )
Åt mackor och världens godaste daimtårta, sen fick jag massage av min
kusin Julia.. Hon är jätteduktig :D

Kom hem runt halv 8 och då la jag mig i soffan o kollade på ID..
Kit kom en stund också : ) När han åkt hem somnade jag i soffan igen
framför 2 ½ män.. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden? :S

Nu sitter jag här iaf, har läst mina favoritbloggar och kollat bilddagboken,
så nu är det sleeptime : ) Hoppas att jag har mer tid att blogga imorgon,
men jag är inne i en sån där "ingen fantasi, lust eller ork-period" igen.

Ha det så bra och sov gott ;) Puss puss

Kommentarer
Postat av: eluään

Hoppas att din fantasi, lust och ork kommer tillbaka så det blir mer att läsa i din blogg. Let's hoppas att du sov gott & att du får en toppendag idag. :*

2007-10-23 @ 07:26:40
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0