Mysdag !

Mysig dag med älskling idag : ) Vi har kollat på film och lagat
jättegod mat hemma hos honom :D Bara slappat helt enkelt,
jag var så trött så jag orkade inget annat.
Sen åkte vi hem till mig o kollade på Ugly Betty, som för övrigt var jättebra!
Efter det blev det Desperate housewives,
och ja.. sen har jag inte gjort så mkt mer.
Är helt slut i kroppen.. jag tror det är för att jag sover så dåligt.
Imorgon har jag sovmorgon till 12.20 så då får jag äntligen sova ut : )

Blir inte så mycket bloggning den här veckan, så att ni vet.
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: eluään

Skönt med sovmorgon du! Det har dessvärre inte jag idag så jag är uppe med tuppen nu :) Ha en bra dag.

2007-10-24 @ 07:21:28
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0