Torsdag !

Jag stannade hemma från skolan idag. Skulle ni se mig så skulle ni förstå..
Men så roligt ska vi inte ha ;) Jag vägrar att visa mig för någon idag.
Heelt röd i ansiktet efter solningen igår ! Min vanliga tur alltså..
Aldrig kan något gå som man vill.

Har varit hemma o mailat sponsorer hela morgonen istället,
lyssnat på TH också såklart.
Jag vill verkligen på Mu-dagen i skolan imorgon, men om jag ser ut
såhär och fortfarande har ont i benet då så blir det nog inget : /

Oooh.


Nu ---> Mat framför Våra bästa år !

Kommentarer
Postat av: eluään

Jobbigt att vara helt röd i ansiktet! Hoppas att rodnaden lägger sig senare idag då :)

2007-10-25 @ 12:46:16
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0