Utmaning !

Drömkillen:

1. Brunett,blond eller rött?
Föredrar brunt eller svart hår på killar.
2. Längre än 1,60?
Ja, killen får inte va kortare än mig ju :D
3. Ögonfärg?
Spelar ingen roll.
4. Sminkad?
Hmm haha, jag tycker det kan vara snyggt med smink på killar, men bara vissa..
Som Bill Kaulitz. Men jag vill inte att min pojkvän ska ha smink : )
5. Gilla att shoppa?
Jadå, kul om man har samma intressen ju.
6. Fotbollsnörd?
Haha till viss del :D
7. Pratglad?
Ja : ) Det gillar jag
8. Intressen?
Spelar ingen roll alls..men det är ju kul om man delar några intressen iaf : )
9. 6pack?
Föredrar utan faktiskt, haha.
10. Muskulös?
Lite muskler är väl fint, men absolut inte nån muskelkille som inte gör annat än träna..
11. Hål i örat?
Nej
12. Fest kille? 
Jodå, fast inte festa jämt.. hellre mysiga hemmakvällar.
13. Punkare?
Absolut inte.
14. Tatuerad?
Det är fint : ) Men inga tribaler tack.
15. Får han vara piercad?
Japp, det gillar jag.
16. Har du hittat en sån här kille?
Kit är min drömkille.

Om dig!

1. Hur lång är du?
167cm
2. Ögonfärg?
Blå : )
3. Gillar du att shoppa?
Älskar det!
4. Gillar du mysiga hemmakvällar?
Det är bland det bästa som finns : )
7. Hårfärg?
Blond.
8. Piercing?
Har haft, men inte nu längre.. ska ta någon ny snart.
9. Tatuering?
Det kommer i framtiden !
10. Musik smak?
Gillar det mesta.. just nu lyssnar jag mest på Tokio Hotel.
11. Vad tycker du? 
Haha jadu :D Jag tycker att jag borde få åka till EMA i Munchen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe rolig utmaning :P

2007-10-28 @ 08:51:37
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: emelieu

ha en bra dag

2007-10-28 @ 09:33:55
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0