Waaah.

Fy fan.. blir så trött på vissa människor.
Jag stryker er ur mitt liv nu, klarar inte mer.. alltid så negativa, tjuriga,
klagar på allt, gnäller. Fattar inte vad det är med er?

Aja.. mysig dag har det varit : ) Bortsett från mitt ansikte då, haha.
Bakade världens godaste kladdkaksmuffins förut, muums!
Och chokladollar också, som vi åt när farmor o farfar kom o fikade.

På kvällen kom Kit hit en stund o kollade på Joey, vänner
och Du är vad du äter : ) sen åt vi nudlar också.. det har varit en riktig
svull-dag idag kan jag lova :D Måste sluta med sånt nu.

Vid 9 åkte Kit hem, och sen har allt varit förjävligt rent ut sagt..
Men det har ju med dessa människor, som jag skrev om där uppe, att göra.
Vill bara att den här dagen ska vara över faktiskt.. såå, jag ska nog
gå o lägga mig nu ;) Mu-dagen imorgon, kuul.

Japp. Sov gott ! Puss

Kommentarer
Postat av: emma

men de hjälper dig int med 500 kr. visst ge mig ditt konto nr så sätter jag över pengarna.. om detr ska vara så. jag tycker du ska på ditt julbord så vi kan ta bloggträffen till ett annat datum. du kan ju maila vart ditt konto nr och allt så sätter jag över dina pengar så ska du bli nöjd. men jag gjorde ju mitt arbete tänkte sätta om de på ett annat sätt men du ville ju inte. så är det. men visst pengara är din. så du vet. så ge mig konto nr och allt så får du pengarna såfår jag gå bankrutt denna månad men inget att gråta för :) självklart ska du ha dina pengar tillbaka för dfu inte blev nöjd. Jagvet att Carro tar 3000 kr för en hårförlägning. SÅ du vet. Jag kommer börja göra på salongen snart, lära mig flättekninken från början och göra så det håller. så vill du kan vi sätta om det kommer lära mig på måndag ska sätta i helförlägningen på chefen då. om du skulle vilja?

2007-10-26 @ 07:21:14
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Sofia

Usch, lät inget vidare det där...:S

2007-10-26 @ 09:10:53
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Mariah

svar. ja, det är Photoshop jag använder när jag gör headers eller rättare sagt Photoshop CS2

2007-10-26 @ 15:49:00
URL: http://idontlikeyouinthatway.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är utmanad! =)

2007-10-26 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0