Yoo everybody!

108460-1845
Såhär ser jag ut idag.. Har löshåret i : )
Fast det syns ju inte så bra iofs.

Stannade hemma från skolan, har så ont i mitt ben så jag klarar inte av det.
Måste åka till Vårdcentralen idag och se vad det är för fel.

Förövrigt sitter jag och pratar med Micha på msn,
hon frågade vilka som ska komma på bloggträffen och då skrev jag
stina lee, jannaas.blogg.se och blondinballe mfl.
Hahah blondinballe.
förlåt blondinbella, det var absolut inte meningen du,
men ganska kul var det.

Aja nu ska jag äta mat med mamma framför Våra bästa år.
Puss påre!

Kommentarer
Postat av: Micha

hahahahahah hon är ju en riktig blondinballe ;P

2007-10-24 @ 13:59:26
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: helena

får vemsomhelst komma??

2007-10-26 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0