♥ !"#¤%&/?

I just don't know what to do with myself.. nanana.
Idag hade jag tänkt gå till skolan, hur blev det med det?
Jo jag vaknade med helt svullna ögon, och utslagen är värre än någonsin.
Alltså jag vet inte vaad det är för smink som dom visar på sminkpartyna,
men nåt är det jag inte tål iaf. Blev likadant förra gången.
Usch, nu är jag skapligt trött på allt alltså.
Jag som hade tänkt gå till Syon o allt.. bah.

Haha aa ibland är det tillåtet att klaga ;)

Nu ska jag gå o göra mig ännu en nyttig frukost,
det har blivit lite av min specialitet.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: eluään

Jobbigt att sminket var dumt.
Du är duktig på att äta nyttiga frukostar alltså ;)
Ha det bra!

2007-09-07 @ 10:10:08
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: janna

du ja vart likadan mina ögon o mina läppar va som bomber imorse men de la sig efter mycket is så jag kunde gå till skolan men fyfan , nästa gång ska man ha sminkparty me ett annat "märke" skitsmink! dyrt var det med ju !

2007-09-07 @ 15:54:36
Postat av: emma

usch det låter inte bra. säkert något as lustigt i de där sminket.

2007-09-07 @ 20:32:35
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0