♥ Anonyma kommentarer!

Haha, skrattretande det här :D Jag blev länkad av Tess och har därför
haft ca. 50 besökare mer än vanligt.. Och redan börjar jag få massor
anonyma dumma kommentarer !
Alltså vad håller ni på med tjejer (antar att det är tjejer, killar håller inte
på såhär
).. Vad tjänar ni på att skriva sånna där kommentarer?
Jag tror faktiskt inte att någon tar åt sig.

En sak om ni hade vågat stå för vem ni var, men så fort man får en
elak kommentar så är personen i fråga Anonym, såklart.
Herregud.

En av kommentarerna jag fick nyss var "Tradera tönt" på ett inlägg som
jag inte ens kommer ihåg att jag skrivit, Alltså måste jag skrivit det
för väldigt länge sedan. Personen har alltså suttit och läst igenom
halva min blogg...  Och den enda kommentaren tjejen lämnade efter
sig var den där. Patetiska människa.

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Skott i pannan på de töntarna ;) och förlåt om jag gjorde så du fick en massa dumb-ass-besökare..

2007-09-07 @ 21:28:49
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: Maddiie : )

Haha det är lugnt du :D Bara kul med sånt ibland ;)

2007-09-07 @ 21:40:32
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: eluään

Det är töntigt att inte våga säga vilka de är om de nu ska vara dumma.

2007-09-07 @ 22:27:04
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, vad trött man kan bli på vissa människor.. Lite halvpatetiskt men dock roande. Vissa har ju inget bättre för sig:P..
Ha det bra, ciaoo!

2007-09-07 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0