♥ Fixing !

Håller på att fixa förfullt innan skolan nu, smink, hår och allt vad det är :D
Börjar halv 9 som tur är, så jag har en timme på mig iaf.
Efter skolan ska jag träffa Juhanna : ) Vi ska till stan o fika + kolla lite,
sen hem till mig, så ska jag hjälpa henne med hennes bloggdesign.
Skönt att jag bara har två lektioner idag ! Hoppas tiden går fort..
Ikväll hoppas jag att Kit kommer till mig o kollar på Idol - slutaudition : )
Vad tycker ni om Henning då? haha :D Han är cool.

Aja, nu ska jag måla my nails tänkte jag.. Får se om det blir lite bloggning
på datalektionen
maybe ;) Ha en bra dag, puss !



Can't stop thinking.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag älskar henning:D

2007-09-20 @ 12:20:04
URL: http://karulin.blogg.se
Postat av: eluään

Jag hann inte titta på Idol igår, åt på restaurang, var det bra? :)

2007-09-20 @ 13:23:18
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0