♥ In die nacht !

Heeeej allihopa :D Nu är jag tillbaka igen, haha.
Idag har jag haft fullt upp mest hela dagen, likaså igår..
Igår blev det ju stan med Juhanna : ) Mycket trevligt !
Efter det åkte jag hem till Kit o vilade lite, sen åkte vi hem till mig
och såg Idol på kvällen. Idag har jag varit i skolan mellan 10 och 1
ungefär. Möte hos kuratorn på morgonen, sen lunch och därefter
Praktisk marknadsföring. Skönt att sluta så tidigt :D
Åkte hem till Kit efter skolan och sov tills typ halv 5, riktigt trött
nu för tiden.. vet inte riktigt varför. Vid 5 skulle Kit iväg o jobba iaf
så då fick jag åka hem till mig.
Kvällen har varit helt okej, mycket svullande dock, så nu har
jag extremt ont i magen.. men men, får skylla mig själv :D

Skulle varit med Denice ikväll egentligen, men det blev visst inget..
fråga mig inte varför. Börjar vänja mig nu. Undrar vart hon håller hus?
Får träffa henne imorgon iaf, för då ska jag vara med och servera
vid hennes pappas bands spelning :D Det blir rooligt !
Om jag nu får tag i henne vill säga, hon är spårlöst försvunnen..
Jag har ingen aning om när jag börjar imorgon och allt sånt där,
Denice skulle ju ringt till mig ikväll o sagt det : / Aja.

Kit ska sova här ikväll
iaf, så nu ska jag gå och lägga mig
i sängen hos honom : ) Mysiii.

Får se om jag hinner blogga nånting imorgon, det hoppas jag.
Puss på er !



Människor är bra på att glömma bort mig.

Kommentarer
Postat av: jannaa

maddu . fan ja så henne igår fast de va ju på eftermiddan ngn gång mellan tre o fem . hon va på stan me hennes mamma ...

2007-09-29 @ 11:57:29
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0