♥ Little girl.

Bröllopet var hur mysigt som helst ! Det bästa jag nånsin varit på faktiskt..
Visserligen har jag bara varit på 2, haha.
Det var sån där härlig stämning..
Alla dansade o sjöng, prästen skojade hela tiden.
Och Christoffer som är med i Idol ni vet? Han med den speciella rösten,
han var där o sjöng också :D Kanonbra!
Sen bjöds det på korv o grejer utanför kyrkan, och folk kastade riskakor
brudparet, haha :D Ja det var verkligen lyckat.

Nu till en annan sak.. Jag hatar att vara liten !
Om ni nångång ska skaffa barn, se till att föda dom tidigt på året då,
annars blir det så synd om dom. Kolla på mig.
Idag fyller Ywonne år, hon ska ut ikväll.. Alla mina vänner är ju redan 18
så dom kan ju hänga med henne om dom vill. Kit ska ut också,
hans kompis fyller år så då ska alla ut för att fira honom..
Jag vill också med ju ! Det här hade kunnat bli en jätterolig kväll.
Nu får jag sitta hemma och tycka synd om mig själv istället.
Men men, sånt är livet. Det är ju tur att det är Svensson Svensson ikväll iaf.

Haha, jag är bara tvungen att skriva av mig lite.. blir så trött på att vara mindre
än alla andra :D Klart man blir arg ibland.

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Jaaadu, sådär känner jag med när alla äldre ska ut. :P

2007-09-22 @ 16:14:20
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: eluään

Hoppas du får en bra kväll ändå.

2007-09-22 @ 18:45:52
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0