♥ Nya mobilbilder !

Tänkte att jag skulle visa er lite bilder som jag tagit med
mobilen den sista tiden ;) Många bilder blev det visst, enjoy !


108460-1584
♥ När jag var på Med eller utan med Kit : )
Kyckling/Chili-baguette, mums!
♥ Kit på med eller utan.
♥ Kit in my bed : )
♥ Minns inte vad dessa bilder heter nu,
men det är en lång bild på mitt rum iaf ;)


♥ Nyttig frukost - ♥ Mindre nyttig lunch, haha.

In school. ♥ Killarna sitter o spelar gitarr : )
 ♥ I klassrummet.

När jag satt på bussen till Linköping förra fredagen.
 ♥ "Bodybuilder söker smörjare" Haha, det vore nåt att jobba som :D
Tror att Kit har sökt det jobbet faktiskt.
♥ En bild på åkern.


På stan med Juhanna igår : )
♥ En bild på min kladdkaka, och tre bilder från Tandläkaren.
♥ Juhanna till höger, ♥ Ywonne till vänster.


♥ En bild på en fjäril, hahah. Det kom in en fjäril i vårt hus
som jag sprang runt och tog kort på
eftersom jag inte hade något bättre för mig :D
♥ Mitt nya nagellack : )

Kommentarer
Postat av: eluään

Trevligt med en massa bilder! :)

2007-09-21 @ 19:32:51
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Kabel

Bra kamera du har. Gillar nagellacket :)

2007-09-21 @ 22:13:43
URL: http://kabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0