♥ Onsdag !

Idag har varit en händelserik dag :D Har hänt massor grejer hela
tiden känns det som, haha.. Bara roliga saker som tur är.

Imorse var jag tvungen att gå upp vid sju även fast jag hade sovmorgon
till 10. Det skulle komma någon kille och installera vår värmepump
på morgonen, o då ville ju inte jag vara hemma och springa omkring..
Så vid halv nio åkte jag hem till Kit o sov en stund : )

Vid kvart i tio åkte jag till skolan och hade matte. roligt roligt.
Sen var det lunch, men eftersom jag inte fått något matkort ännu så
blev det ingen mat för mig.. Kit kom till skolan och gjorde mig sällskap
en stund istället, eftersom de flesta i min klass var sjuka.
Jag visade kit min klass o sådär bara, sen var han tvungen att åka
till restaurangen.

Då kom Micha från Bona Folkhögskola för att ställa
några frågor till mig ang. bloggen o sådär : ) Svaren + en bild på
mig kommer hamna i tidningen Signalen sen, så håll utkik ;) haha.

Sista lektionen var Svenska, då var det slappt.. klassen satt o pratade
lite o sådär bara, och sen fick jag sluta ;)

Mötte mamma kl. 2 för att ha möte med rektor o kurator
eftersom min frånvaro är ganska hög..
Men det gick bra : ) Riktigt trevligt möte faktiskt, haha.
Det visade sig att rektorn hade varit lärare till min pappa när han var
liten, så hon satt bara och sa att jag var så lik honom hela tiden :D

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på..
Skulle träffat juhanna idag egentligen, men hon är sjuk : /
Och Kit är i Linköping med sina kompisar och svullar på Max !
Hmm tror detta blir en slappisdag för mig, ska städa lite sen lägga mig
i sängen o kolla på tv eller nåt : ) Det låter bra.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Micha

Yeah! ;) Det kommer bli så bra så! Fick några riktigt fina bilder på dig. Kan skicka sedan om du vill, efter publicering. Förövrigt, du är inte alls 18? Varför ljuger du kvinna ;)

2007-09-19 @ 19:38:49
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: janna

haha mena du Lena Åberg? honhar ju vart rektor på råsnäss , synd att ja va sjuk annars hade ja me vart med i den tidningen sen haha !!

2007-09-19 @ 21:32:22
URL: http://purpleangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0