♥ Sleeptime!

Är för trött för att skriva något vettigt inlägg just nu,
så jag säger bara godnatt !
Och vet ni vad, jag ska till skolan imorgon.. trots att jag inte är frisk än.
Mest för att jag är så jäkla trött på alla som tjatar på mig om att jag börjat
skolka igen.. eftersom dom inte tror på att jag är sjuk.
Jobbiga människor.
Har en välbehövd sovmorgon till halv 11 iaf : )
Aa just det, jag ska till Syon också.. fast vad jag ska göra där är en hemlighet ;)

Nää nu ska jag läsa lite i nya VeckoRevyn o sen sova,
Puss o godnatt !

Kommentarer
Postat av: eluään

Jobbigt när folk tror att man skolkar fast man egentligen inte gör't.
VeckoRevyn är trevligt, men jag har dock inte köpt nya, för min plånbok vägrar ge med sig ;)

2007-09-07 @ 07:58:57
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0