♥ Snart är det dags :D

Springer omkring här hemma som en galning nu, haha.
Sminkar mig, städar, tar på mig, fixar, packar och allt på en gång!
Nu börjar jag iaf blir klar : ) Om ett par minuter kommer Denice o
hennes familj och hämtar mig.
Sen kommer jag inte hem förrän vid 3 inatt ungefär.
Först står dukning på schemat, sen lunch, sen kommer allt
folk, då ska vi severa mat, efter det.. ja då blir det mycket att göra.
Plocka undan alla tallrikar, lägga alla rester i burkar, springa och
samla in tomma ölglas osv. Men kul är det :D

Det blir nog lite mobilbloggning under kvällen skulle jag tro : )
Hoppas iaf att jag ska hinna med det.

För övrigt så sov ju Kit hos mig inatt, vi har slappat lite nu på morgonen..
sen har jag rivit ut hela min garderob också, haha.
Jag hittade inget att ha på mig, så då hamnade hela garderoben på golvet.
Där ligger den fortfarande, fast nu har jag inte tid att städa..

Aja, nu ringde Cornelia.. måste gå :D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jannaa

hehe hoppas du får de skojj , überskojj att servera sådär jag älskart !

2007-09-29 @ 14:16:46
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0