♥ The last days..

Nää jag har ju visst glömt att skriva vad jag gjort de senaste dagarna :D
Here it is..

Hmm i Fredags så åkte jag till stan med Oscar, Filip och Hannah på kvällen.
Fast Oscar släppte bara av mig o Hannah i stan direkt eftersom han skulle
leka taxi (han hade precis fått körkortet dagen innan så då förstår man ju :D).
Hannah o jag stog där o kollade på alla fjortisar som sprang omkring i stan,
sen träffade vi lite känt folk o sådär.. Har några bilder där ifrån som jag kan
visa sen. Sen mötte jag Kit o vi åkte hem till mig iaf : )

Lördagen var det ju Kräftskiva här hemma.. Minns inte vad jag gjorde
på dagen men det är nog ganska oviktigt ändå.
Kräftskivan var kul, och det var huuur mkt god mat som helst.
Kit åt surströmming för första gången i hans liv, haha :D
Efter maten kollade vi på massor gamla filmer.. När jag kom hem från BB
o träffade Linda, Helén, mormor o morfar för första gången..
När vi var i Cypern -98 osv :D Jättekul att se!
Min lillebror var så liten o gullig på den tiden, till skillnad mot nu :D haha.
Aja, sen sov älskling hos mig på kvällen.

Söndagen
var slapp-dag, precis som det ska vara ;)
Jag o Kit cyklade ner till Varamon och åt glass på Vättershall,
det var hur mysigt som helst. Vi gick ut på bryggan o lekte lite i vågorna,
det  blåste så mycket så jag o Kit blev jätteblöta av allt vatten som skvätte
på oss :D Men det var kul.
När vi kom hem satte vi på Big Mommas house 2 o åt lite chips,
sen åt vi räkmacka på kvällen också.. mums!

Hmm Måndag.. Ja då var jag i skolan!
Sen var jag i stan o hälsade på pappa på Expert, men han hade inte
tid att gå upp i butiken o köpa en mobil till mig.. så jag får vänta ett tag till.
La undan en jättesöt tröja H&M som jag ska åka in o köpa idag också.
Satt på biblioteket en stund, och då kom det in en hel klass som förde
massor liv. Några satte sig vid mitt bord o började fråga massor saker, haha.
En av tjejerna, minns inte vad hon hette dock.. något utländskt, stannade
kvar hos mig o vi satt o prata om allt o inget. Sen fick jag hennes nr, haha.
Alltid trevligt när man träffar nytt folk :D
På vägen hem cyklade jag förbi Korpen o hämtade schema till
Prova på-veckan som är nu : ) Ska dra dit mamma o träna lite tänkte jag.
Mjaa, på eftermiddagen kom Kit till mig.. vi slappade som vanligt,
sen åkte han till restaurangen o hämtade friterade bananer med vaniljglass
och sirap
.. som vi åt framför ID ;) Myspys.

Japp, det är nog allt :D Idag ska jag till stan efter skolan.. Sen får jag se.
Hoppas verkligen att pappa är snäll o köper en mobil till mig idag :D
Meen det är ju sånt som märks..

Aja, ska fixa lite nu : )
Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha jag kommer ihåg dina cypern filmer:D
när martin ramlar och din lugg flyger <3
HAHA

2007-09-04 @ 17:07:01
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0