♥ Tjäna lite extra pengar? : )

Nu har jag lagt upp lite reklam där till höger igen som ni kan se : )
Är i stort behov av pengar så nu får ni gärna klicka lite på reklamen, haha.
Det skulle vara snällt :D

Längst ner på min blogg kan ni hitta affiliator, det är därifrån jag får mina
pengar för reklamen förstår ni ;) Går ni in på affiliator från min blogg så
får ni hela 70:- i bonus : ) Skit bra är det !
Sen är det bara att bli medlem, lägga upp lite reklam på sin blogg
och vänta på att pengarna kommer in på kontot ;)

Vet du inte hur man gör
för att lägga upp reklamen och sådär
så är det bara att ni frågar, så kan jag hjälpa er!


Affiliator.se
Klicka på bilden för att bli medlem i affiliator och tjäna pengar på din blogg : )

Kommentarer
Postat av: Kabel

Kan inte du förklara hur man lägger upp reklamen? :)

2007-09-21 @ 17:19:06
URL: http://kabel.blogg.se
Postat av: eluään

Jag förstår inte vad det där går ut på. Lägger man ut sitt kontonummer och grejer så kommer det bara pengar in på kontot? :O

2007-09-21 @ 19:31:38
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0