♥ Tjejsnack v.38!

Vecka 38
Yrken/karriär

  • Vilket yrke har du/studerar du till och varför valde du just det?
    Om du inte, vilket skulle du välja?

    Hm jag går Handels, så jag hoppas på ett jobb inom handel sen.
    Det blir väl på H&M eller nåt sånt : ) Jag valde väl det för att jag alltid velat
    jobba i affär, det verkar roligt.
  • Trivs du med ditt yrkesval/att du inte valde alls? Varför/varför inte?
    Än så länge gör jag väl det. Vet inte hur det blir när jag blir äldre..
    Men jag tror att jag har valt rätt nu.
  • Trivs du på din nuvarande arbetsplats/med dina nuvarande arbetsuppgifter,
    eller vad du än gör? Motivera!

    Jodå, skolan är bra.. Klassen är helt okej.
  • Vilket yrke drömde du om att ha när du var liten? Varför just det?
    Typ ridlärare, mattelärare eller civilingenjör.. hahah, jag var pluggis förut.
  • Har du möjlighet att göra karriär/vidareutbilda dig inom ditt yrke,
    och är det viktig för dig att kunna göra det? Varför/varför inte?
    Är du utan yrke osv, skulle du kunna tänka dig att klättra på karriärstegen?

    Nae jag tror inte att man kan vidareutbilda sig inom handel precis,
    det vill jag inte göra heller.


---> Tjejsnack !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0