Carry You Home.

Kollar man på min besöksstatistik kan man tro att jag har ett väldigt intressant
liv, dock är det inte alls så. Just nu består mitt liv till stort sätt av skola,
promenader o träning. Det är ett under att ni är så många som följer min blogg,
haha ;) Eller det är ju inget om man jämför med Kenza, Blondinbella eller någon
annan stor bloggare.. men lite läskigt är det faktiskt, jag har ju ingen aning om
vilka ni är. Det jag vill komma fram till är att min blogg är ganska tråkig. Jag tycker
inte det är kul att skriva samma sak varje dag "skola, promenad, träning och så
lite tv, hehe"
. Men ja.. ni verkar ju gilla det iaf, och det är ju huvudsaken.
De mest privata sakerna lämnar jag åt min hemliga blogg.

Såå.. nu sitter jag här. Är helt slut i kroppen efter 80 minuters promenad och 60
minuters träning
. Tyvärr blev det ingen idrott idag, hon som skulle hålla i det var
sjuk. Men det kanske var lika bra, min kropp hade nog inte orkat med det också.
Snart ska jag ta en snabb dusch och sen blir det Ugly Betty :) Det missar ni inte?

Mamma har gjort varma mackor, brända varma mackor.. så det luktar rök i hela
huset nu, haha. Hade jag inte varit nyttig hade jag gjort ett par till mig också, men
nu får det bli en fullkornsmacka eller nåt istället, det duger det med.

Bloggar mer senare! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: emma

jag läser din blogg varje dag :) jag håller med dig min blogg handlar heller inte om något roligt :) man får göra det så roligt det går :) hehe..

2008-04-22 @ 19:48:06
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: ulle

Vad kul att ha så många besökare! Även om du inte tycker ditt liv verkar särskilt intressant så är det säkert många andra som tycker det. Blogga på!

2008-04-22 @ 19:53:14
URL: http://makrames.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag följer din blogg sedan du skrev att du skulle hoppa av gymnasiet i hopp om att du ska ta tag i pluggandet och ta dig ur den svacka du verkade befinna dig i. Nu verkar det barka åt rätt håll och det glädjer mig.
Hoppas det ordnar sig så att du en dag blir privilegiad att läsa på universitetet. Det bästa jag gjort i mitt liv som jag skulle unna alla, speciellt dig eftersom du verkar skärpt någonstans bakom den, än så länge,osäkra fasaden.

Många kramar

2008-04-22 @ 20:42:11
Postat av: Elin

Jag tycker att det är trevligt att läsa din blogg :)

2008-04-22 @ 21:54:27
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0