Fredag.

Godmorgon ! Igår blev det ingen mer bloggning, trots att jag hade lovat..
Jag får skylla på min bror helt enkelt. Han var tvungen att ladda nånting,
och när han gör det blir min dator så sjukt seg så det är inte sant. Såå
jag stängde av datorn tidigt igår och gick o la mig istället :) Idag är jag
uppe tidigt, måste packa o lite sånt innan jag åker till skolan..
Yes, idag åker vi ! Kommer bli skitkul :)

Många har undrat varför jag lägger upp så få bilder här i bloggen..
Bilder jag tagit själv alltså. Anledningen är att Kit inte har något uttag på
den här datorn som passar min kamera/minneskortet. Så varje gång jag
måste lägga in bilderna måste jag gå till pappas dator, och sen skicka
över dem från den datorn till den här. Det är jobbigt för en som är slö som
jag, haha :D Men jag lovar att ni ska få se de nya skorna och lite andra
bilder snart !

Nu blir det smoothie samtidigt som
jag packar lite. Trevlig helg :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ska du åka? :)

2008-04-18 @ 09:50:44
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0