Hej allihopa! Vilken sjuk dag det har varit :D vi har varit på NK,

DSC02897.jpg
Hej allihopa! Vilken sjuk dag det har varit :D vi har varit på NK, American Apparel, TH-träff och stureplan. Om ni visste hur mycket snyggt det fanns på AA, herregud. Dock köpte jag ingenting för mina pengar har fått gå till nödvändigheter som mat, tights (eftersom mina gamla gick sönder redan första dagen) och en väska. Vid 16 åkte vi till hovet o träffade andra TH-fans, vi pratade massor och sjöng några låtar.. det var verkligen sorgligt - vi skulle ju sett TH idag vet ni. Iallafall.. Efter det tog vi T-banan till stureplan för att se om det var något drag, och det var det ju såklart :D det första vi såg var en lång kö med kändisar utanför sturegallerian. Träffade Sofi Fahrman, Elin Kling, natacha peyre och en hel del modeller. Michaela Forni och Shecity-Petra var också där. Massor snyggingar alltså ;) imorgon (fre) åker vi hem, redan vid 10-tiden, så nu måste jag sova! Ska bli grymt skönt att komma hem.. Jag är trött på allt och alla här nu, men trots det längtar jag redan tills nästa gång jag kommer hit :) sov gott och glöm inte kommentera, puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

bra att du kommer hem nu:)

2008-04-04 @ 05:59:29
URL: http://karulin.blogg.se
Postat av: Sofia

Åå vad spännande och roligt =)

2008-04-04 @ 09:29:13
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0