Kvällen.

1 timmes träning senare. Tiden gick extremt fort, men det gör den alltid
när jag är med Carro. Vi har så roligt och pratar hela tiden så 1 timme känns
som 10 minuter, haha :) Efter träningen solade Carro, jag satt brevid och tog
massor bilder med min mobil.. som inte kommer läggas upp här i bloggen ;)
Det var riktigt skönt att träna iaf.. det var nästan 3 veckor sedan sist, så jag
antar att jag kommer få träningsvärk imorgon.

Förövrigt har min bror köpt ny mobil.. dyr, men riktigt snygg. Han behöver ju
en mobil nu när han blivit stor och skaffat flickvän.. Den gamla skrotmobilen
var ju inte mycket att ha, haha. Ni skulle se vilka puttinutt sms de skickar till
varandra, gölligt :)

Nu ska jag se på Rent hus och äta tunnbrödsrullar med mamma :)
Sen blir det väl Top Model antar jag, eftersom det bara är skithockey på 5an.

Later!


BTW.
Grattis till Emma som vann träff med Backstreet Boys :) Är jätteglad för din skull.

Kommentarer
Postat av: E m m y

ja jag vet sjukt snygg stil har hon :)

2008-04-10 @ 09:41:42
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0