Maddiie lyser med sin frånvaro.

Hej allihopa. Allt är bra? Med mig är det skit.. igår hade jag närmare 40 gader
i feber, så jag låg i sängen/framför tv:n hela dagen. Idag mår jag dock lite bättre.
Typiskt att man skulle bli sjuk lagom till Valborg.. hade planerat en hel del, men
nu ser det ut som det bara blir att va hemma. Som tur är kommer älskling hem o
gör mig sällskap!
Jag blir så jäkla uttråkad när jag bara går hemma såhär.. men man orkar ju inte
göra nånting heller. Blää. Jag vill träna, gå ut o gå, åka till skolan. Skit.

Nae nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Ska äta lite frukost istället :)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker synd om dig! Jag är också sjuk men jag har INTE så mycket feber. Hoppas att du blir frisk snart Maddie! Krya på dig :)

2008-04-29 @ 10:49:50
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: johanna

Hoppas du mår bättre till valborg:)
själv håller man precis på att piggan till från förkylningen=D

2008-04-29 @ 14:12:16
URL: http://johow.blogg.se
Postat av: Jessie

Krya på dig! Hoppas det känns bättre snart :)

2008-04-29 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0