My crazy angel.

Vaknade precis.. Har "sovit middag" en timme, haha. Hej, jag är 70 år.
Hos tandläkaren gick det bra.. dock fick jag inte veta något datum för att
ta bort tandställningen, men de sa att det inte är speciellt lång tid kvar nu
iaf och det är ju bra :) Efter tandläkaren tog jag en promenad hem, åt lite
kycklingsoppa och såg på Våra bästa år. Och nu sitter jag här !

Om typ 20 minuter ska jag gå bort till korpen och träna en stund, sen vid
halv 5 kommer Juhanna och joinar mig. Då blir det en timmes gympa med
de äldre damerna ;) När jag kommer hem igen kommer det upp lite info
om bloggträffen, om någon är intresserad av att komma? Puss så länge!

image2221

Kommentarer
Postat av: Josephine

Bloggträff? Roligt, jag är intresserad så länge jag är hemma då :) Väntar med spänning...

2008-04-17 @ 17:24:47
URL: http://bitchtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0