Oförglömligt.

108460-2211
Det första jag tänkte när jag vaknade var "Såhär dags satt vi på tåget hem för
en vecka sen".
. Jag har tänkt så hela veckan. "Såhär dags gjorde vi det och det".
Jag vet inte om jag nångång har längtat tillbaka lika mycket som jag gör nu,
inte ens när jag kom hem från Italien eller Cypern. Det kanske beror på att det
var första gången jag åkte själv på en längre resa, tidigare har jag bara åkt
med familj eller släkt. Om vi inte räknar Linköping då, haha ;)
Trots att jag längtade hem de två sista dagarna så skulle jag göra allt
för att komma tillbaka till Stockholm nu.. Inte för att jag skulle ha någon
stans att bo, men det löste vi så bra förra gången så det fixar sig nog :D
Jag har nog blivit lite deprimerad sedan jag kom hem.. Nu inser man
hur litet Motala egentligen är och hur lite det finns att göra.
En sak är säker: Jag ska flytta till Stockholm om ett par år :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Exakt så kände jag när jag var i stockholm för typ två månader sen .. Jag blev helt förälskad i staden !! Ingen annan stad duger i jämförelse . Och nu sitter man här och letar högskoleutbildningar i stockholm :P

2008-04-11 @ 12:01:50
URL: http://beeja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0