Onsdag.

Veckan går fort.. det är redan Onsdag. För en vecka sedan gick jag runt
Stureplan och åt Ben & Jerry's såhär dags. Åh, vad jag saknar Stockholm!
Jag kom på att jag bara berättat om de två första dagarna, ikväll kommer de
andra tre - Stureplan, NK, jaga tyskar i Gamla stan och sitta i bågen med ett
gäng sköna personer är lite av vad jag kommer berätta om ;) hihi.

Vad har jag gjort idag då, hmm.. Mest slappat. Gick upp tidigt o satte mig
vid datorn. Kollade runt lite på Ellos hemsida och hittade The One.
Den perfekta klänningen till sommaren. Ååh vad fin den är..
Visar bilder lite senare :) Det får bli ännu en Ellos-beställning.

De senaste två timmarna har jag legat i soffan och läst mammas Amelia.
Där var det några sidor som handlade om blomtrenden. Den här underbara
från Carin Wester, som Elin Kling hade på sig när jag såg henne i torsdags..
Och den omtalade klänningen från H&M var också med, såklart. Den skulle
gärna få hänga i min garderob. Någon som vet när den kommer ut i butik?

Ätit har jag också gjort, tacobiffar med melonsallad, skitgott :)
Nu ska jag snart åka iväg till gymmet med Carro.. var länge sedan jag var
där nu, måste varit 2-3 veckor sedan. Usch. Nu blir det nya tag, ska bo på
Korpen framöver, haha. Beach -08 är ännu inte försent!

Ha en bra dag sötisar! Puss.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg =)

2008-04-09 @ 14:04:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

ha en bra dag. :)

2008-04-09 @ 14:04:55
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0