Slöis.

Jag skippade promenad no1. Jag kände att jag behövde lite mer tid istället..
det värsta jag vet är att stressa på morgonen. Komma svettig till skolan och
inse att man glömt hälften hemma, haha. Nej, sånt är det slut med.. så idag
tar jag bussen dit och går hem. Det är ju bra det också.
Som tur är det en väldigt fin väg att gå.. först över en hög, lång bro, sen går
man på en stig som har en sjö på ena sidan och Göta kanal på andra.

Jaha.. vad ska jag dela med mig av nu då. Min frukost kanske: den består
av en kopp med Detoxté (ca 35:- på Life för er som undrar) och två skivor
mörkt bröd med kalkon på den ena och randig kaviar på den andra.
*Intresseklubben antecknar* Och nya skorna är redan välanvända, jag går
omkring med dem just nu.. haha :D  Det är himla roligt att vara lång.
Nu är jag nästan 1.80 ! Det bästa är att de är så lätta att gå i. Perfektion.

Nu ska jag dricka upp tét och platta håret innan jag går ut till bussen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0