Something Beautiful.

Hej på er ! Sitter hemma hos Kit nu o bloggar lite.. han har tagit tillbaka sin dator
så jag kommer inte blogga lika ofta i fortsättningen tyvärr. Men ett eller två inlägg
om dagen ska jag försöka fixa iaf.

Idag är det något jippo i stan..
såg Sanna Nielsen där förut, och om ett par
minuter kommer Frida dit o sjunger. Folk blir som galna i den här staden såfort
det kommer någon kändis, haha.

Igår var det himla trevligt..
Var länge sedan jag hade så kul :)
Det får vi göra om snart.

Måste åka nu men jag ska försöka blogga nåt senare, eller nae förresten.
Det är fest ikväll igen kom jag på, sååå.. Ha det så bra! Puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Va tråkigt att du inte kommer att blogga lika ofta..

2008-04-26 @ 19:39:54
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0