Student: 8 veckor kvar.

Och ännu en gång har Kenza skrivit hur glaaad hon är över något - något
hemligt såklart.
Det är så frustrerande att hon alltid ska göra sina läsare
nyfikna sådär! Jag hatar det :D

Iallafall.. Nu är jag hemma igen, har precis ätit lite lunch o pratat med Kit.
Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra! Det är så tråkigt väder
ute så man känner ju bara för att ligga hemma i sängen. Blää.
Man kanske skulle baka något gott och se på film, det var ju ett tag sedan.
Jag saknar Stockholm! Där fanns det alltid något att göra..

Idag fortsätter jag med mitt "nyttiga liv".. Det blev ett uppehåll där i
Stockholm eftersom vi levde på cheeseburgare, glass och annat onyttigt.
Dock gick vi ju runt i stan från morgon till kväll, så det jämnade ju ut sig ;)
8 veckor kvar tills Studenten (nej, det är inte jag som tar studenten.. )
och jag tänkte va slimmad och snygg på studentfesten så nu ska de sista
kilona bort ! Nyttig mat, mycket sömn och massor med träning.. woho.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Lycka till med det nyttiga livet då ;) Hoppas att du får en bra dag! Lite blå himmel har jag börjat visa sig här i Motala nu:D

2008-04-07 @ 14:17:28
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0