Unlegal.

Den här dagen blir bara bättre och bättre! Festsuget är stort men jag får
vänta ännu en vecka innan det blir fest.. men återträffen är väl värd att vänta
på alltså :D Den här helgen har jag ju annat för mig.

Nu borde jag packa egentligen men jag är så jäkla seg jämt! Om typ två
timmar måste jag åka hemifrån och då ska allt va klart. Dock har jag hunnit
med en hel del idag - sola, duscha, äta, sminka mig, ta på mig och .. ja, det
var väl allt, haha.
Nya glamour kom idag, så nu har jag lite att läsa i bilen..
Perfekt :) Var det någon som såg Lyxfällan igår förresten? heheh ;);)

Jag kommer antagligen inte hinna blogga något mer innan jag åker så nu
får ni ha det så bra, jag är tillbaka på söndag igen :) Puss på er!

image2225


Kommentarer
Postat av: Helena

Härlig bild!
Jag såg lyxfällan igår, hemskt att man kan låta det gå så långt.

2008-04-18 @ 14:50:58
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0