weekend.

Hej allihopa. Dåligt med bloggning i helgen.. det beror dels på att jag varit så
sjukt trött efter Stockholmsresan att jag sovit hela tiden, och dels på att jag har
varit med min älskling så mycket som möjligt. Han kommer vara borta i flera
veckor nu så vi har myst hela dagarna :) Usch vad jag kommer sakna honom!

Som tur är fick jag behålla hans dator även denna gång.. så jag får väl helt
enkelt sysselsätta mig med massa bloggning tills han kommer hem, hihi ;)
Ikväll har jag dock bättre saker för mig - duscha, packa upp, tv, spa och film!
Tänkte se det där nya; Power of ten.. det verkar ganska roligt.

Later!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du får en mysig kväll och att du inte saknar ihjäl dig efter Kit dessa veckor!

2008-04-06 @ 19:04:12
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Beauty By Beata

Shit, skapligt mkt du gått. Måste ha gått hela Stockholm runt va? :) BRA jobbat.

2008-04-07 @ 00:03:53
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0