Inte min dag idag..

Jag fick för mig att jag skulle laga mat idag, så jag ställde stekpannan på spisen och hällde på lite olja. Sen gick jag ut för att hämta posten medans plattan blev varm. Det tog visst för lång tid, för när jag kom tillbaka in i köket var det rök överallt. Oops :D När jag lyfte stekpannan så började det brinna också, men jag var snabb med vattnet som tur var, haha. Jag tog en ny stekpanna, och resultatet blev skitgott - stekta grönsaker med klyftpotatis, chili och fetaost. Jäkligt starkt blev det dock, så jag kunde bara äta upp hälften. Jag drack säkert 2 liter vatten bara under måltiden haha. Precis när jag skärt upp chilin så kliade jag mig i ögat och blev blind för ett par minuter. Inte min dag idag som sagt... :D

Nu ska jag göra mig iordning och åka till jobbet en stund. Ikväll blir det hamnen :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, stackare. Ibland har man såna dagar dock, 1 vecka kvar, ihh! :D:D:D

2008-08-12 @ 17:05:26
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: sara

haha madde det går inte släcka olja med vatten:P man måste kväva den elden, Det blir bara värre av att hälla vatten på det!!

2008-08-13 @ 16:39:45
Postat av: Helena

Man ska aldrig hälla vatten på en brinnande stekpanna.. kokhet olja och vatten är ingen bra kombination. Det är bättre att kväva elden med ett lock eller något bara.

2008-08-13 @ 16:52:55
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0