Out of my League..


Hej på er :) Kom precis hem från Close Quarters / Backyard babies / Takida - konserten. Det var himla bra faktiskt. Och riktigt mysigt. Fjortisar och fulla människor överallt dock, men det hör ju till. Jag gick dit med min familj, för Juhanna är påväg till Turkiet just precis nu.. :) Så det var mest chill, inget öltält för min del ikväll.

Låten här över skickade en kille till mig idag. Det var gulligt tycker jag :)
Jag saknar dig.

Nahe, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Knocked up.. jag tror den heter
så iaf, haha. Puss & Godnatt !



Grattis Josephine ;) !

Kommentarer
Postat av: Josephine

hihi, tack så mycket :D

2008-08-16 @ 11:21:14
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0