The more I get, The more I want..

On my way to work. Är bara hemma i huset en snabbis för att hälsa på mamma, äta lite och fixa lite smågrejer. Snart ska jag till jobbet och kolla läget en stund. Ikväll blire skänninge marken :) Hade tänkt dricka lite i öltältet, men sen fick jag höra att det inte fanns något öltält så det blir ju svårt. Men det blir säkert trevligt ändå ;) Hoppas det är bra med er, jag får ångest när jag är i lägenheten och inte kan blogga nånting ( har ju ingen dator där som ni vet ).. men enligt besöksstatistiken så gillar ni bloggen ändå. Ska passa på att hälsa till Jennie som jag träffade på förfesten i fredags :D
Helgen har varit himla trevlig faktiskt.. i fredags blev det varamon. Var på Get around en stund men sen gick vi ner till stranden och träffade Carro, Anna och deras kompisar. Vid halv 11 blev jag hämtad, precis som förra fredagen, och så åkte vi till förfesten. Sen blev det Harry's och kvällen slutade med att jag sov ute på landet, hahah. På lördagen kom jag hem till lägenheten vid 2, slappade framför tv:n en stund och sen var det bara att göra sig iordning för nästa fest. Vid 6 blev jag hämtad, då åkte vi till Charlottenborg och Linus & Maria. Där var det de gamla vanliga gänget, men eftersom jag inte träffat dom på ett tag så var det riktigt roligt. Vi körde lite kort och kollade på en skräckfilm. Precis när vi skulle bli hemskjutsade av M mötte Camilla två killar som hon kände lite halft. Hon bjöd med dom hem till oss.. så den natten sov vi 5 pers i vår lägenhet, haha :D Dom andra var uppe hela natten men jag och M somnade typ direkt. Söndag och Måndag har varit slappisdagar, Juhanna har varit hos oss och sett på film, de två killarna var hos oss i natt igen, och så har jag umgåtts med Carro väldigt mycket eftersom vi bor grannar nu för tiden :P Så äre. Nu ska jag packa väskan med mat och åka till jobbet. Bloggar nog imorgon igen, för då ska jag hem hit en stund :) Puss & Kram!

Gratis smink!

Kommentarer
Postat av: Helena

http://webnews.textalk.com/se/article.php?id=333907



Ska du vara med?

2008-08-07 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0