Torsdag.

Sovmorgon till 11 idag, det behövde jag :) Men jag tog bussen från Motala vid halv 9 ändå, för jag tänkte umgås med klasskompisarna lite innan min första och enda lektion. På svenskan lånade vi böcker och gjorde nåt test, sen åt vi lunch - thaigryta med ris. Men från och med idag har jag ris-, potatis-, pasta-, godis-, glass-, läsk- och kakförbud fram tills min födelsedag.. så det blev inget ris för min del. Efter skolan åkte jag, Mathilda och Jossan till stan, mötte Anna och sen gick vi till H&M. Clubdag idag och 10 % på allt, så jag köpte en randig, lång t-shirt :) Gick förbi kappahl och köpte lipsmackers med Coca cola & Fanta-smak också, mums! Vid 3 tog jag o Anna bussen till IKEA, gick till H&M igen för att äta lite godis, sen gick vi på IKEA en stund innan vi åkte hemåt :) Hemma istan hämtade mamma & pappa upp mig, åkte o köpte svarta pumps o en kjol, och sen åkte vi hem. Nu har jag precis ätit jättegod wook med fetaost, skitgott. Ska ta en dusch, fixa lite med tvätten och ringa M, sen blir det film & sova!

Imorn ska kanske jag och Anna till Hugos, bara hon o jag :D Det är ladies night med manliga dansare bl.a. Låter ju inte helt fel va, haha. Sen på lördag ska jag till Finnspång o jobba tidigt på morgonen, kommer hem på eftermiddagen nångång o då är det bara börja göra sig iordning, för på kvällen ska jag till Jonna och Fredrik som firar förlovning :) Såå det är fullt upp även denna helg, men jag gillar det. Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är ju bara dumt att skippa alla sorters "kolhydratrika" ämnen tyvärr, du kommer bara ha ett stort sug och gå up dom där kilona så fort du börjar äta normalt igen.



Ät lite av allt du vill ha och mer grönsaker istället.

2008-08-28 @ 19:39:51
Postat av: Maddiie

Anonym: Nae det där är inget jag kommer sakna direkt, äter det inte speciellt ofta annars heller. Och jag kommer äta mörkt bröd, bulgur och andra kolhydrater. Såå ;)

2008-08-28 @ 19:43:29
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0