Torsdag.

Vad trött jag blir.. Det här med att vända tillbaka på dygnet går inte bra alls. Jag satte klockan på 8 imorse, men jag måste stängt av alarmet i sömnen, för jag minns inte alls att mobilen ringde. Sen sa jag åt mamma att ringa o väcka mig vid halv 9, ifall jag inte vaknade av alarmet. Men hon ringde inte, hon hade skickat ett sms. Tror hon att jag vaknar av ett litet sms? Nejdå, jag vaknade kl. 11 av att sängen vibrerade när en viss vimmelfotograf ringde mig. Och det var väl tur att han ringde, annars hade jag väl fortfarande legat o sovit :) Aja.. idag är sista dagen på Harmoni, sen är det stylist som gäller. Jag ska fixa till mig lite nu, äta och sen ska jag åka dit.. får se när jag slutar, jag blir nog kvar ganska länge idag :)

För övrigt är jag så jäkla trött på Facebook. Jag skaffade det för att "alla andra hade det", men jag är aldrig inne där och jag förstår inte alls hur det funkar. Men ändå får jag sånna där vänförfrågnings-mail hela jäkla tiden.. Visst, ni som jag känner får gärna bli vän med mig, det tar ingen tid att gå in och acceptera en liten vänförfrågning. Men what's up med alla människor som jag inte har en aning om vilka det är? Om man har träffat en person en gång, måste man bli vän med personen på facebook då? AAH. Haha förlåt, men ibland måste man få ur sig lite :D Och när vi ändå är inne på ämnet - jag tycker det är så töntigt med folk som skriver "heeej gumman!" osv. över msn, sen när man träffar dem irl så vågar dom inte ens hälsa. Bakom skärmen vågar man visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0