Trevlig impulsfika.

Vid fyra ringde oscar. "Jag är utanför dig nu. Släng på dig nåt och kom" Så det var bara att slänga på sig lite kläder o gå ut och sätta mig i bilen, äcklig med sminket från igår och hår som står åt alla håll :) Vi åkte till Med eller utan och fikade med en massa trevligt folk. Filip var där. Och forss :) Vid fem skulle dom åka tillbaka till Jönköping igen, så då gick jag till Harmoni och hälsade på Cissi. Det är min sista dag på Harmoni på torsdag.. det känns väl sådär, men den ska bli kul att börja skolan istället :) Jag kommer säkert hälsa på uppe på Harmoni många gånger i framtiden ändå.

Åkte o handlade lite med pappa när han slutat jobbet vid halv 7, sen åkte jag hem o åt lite. Och nu sitter jag här :) Det blev en riktigt bra dag tillslut ju.. Nu måste jag ladda min mobil, ringa lite människor och fixa i rummet. Funderar på att möblera om lite också :) Såå, jag kommer nog inte hinna blogga nåt mer idag.. Är tillbaka imorgon igen. Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0