HV1STY.

Känner att det är dags för lite uppdatering nu va :) Jag är så jäkla glad, lycklig.. Ja, lycklig. Det har jag inte kunnat säga på väldigt länge. Igår och idag har jag varit i skolan.. Ny skola, ny klass, nytt folk, ny stad osv osv. allt är nytt ! Igår var jag lite nervös när jag satt på bussen in till linköping, men efter det har allt gått skitbra. Jag och Josephine träffades för första gången igår, men det känns som vi känt varandra mycket längre än så, och det är inga problem med åldersskillnaden.
Inget vi känner av än iaf, haha ;) Klassen verkar bra, vår lärare är.. ja, allt man kan önska att en lärare är. Trevlig, snygg, ung, fräsch ~27.. och utöver det är hon make up-artist, stylist och hudterapeut. Hon är ny på skolan, precis som oss, och brukar i vanliga fall utbilda vuxna till make up-artister eller hudterapeuter :D Schemat kan inte bli bättre, vi har en nybyggd stylistsalong och så är det massor folk överallt :) Jag behöver inte läsa eng, matte eller data heller. Men Matte ska jag nog läsa ändå, det är kul. Aa nu babblar jag ju bara på om skolan, men ni får stå ut helt enkelt. Det enda negativa jag kan komma på är pendlingen, imorgon måste jag ta bussen 06:15 från Motala. Ohoo. Kommer va död. Men det är bara att gå upp halv 5 och se glad ut. Det är det värt ändå !

Idag efter skolan gick jag på stan med Anna en stund, sen hämtade Kit mig och vi åkte hem till honom och åt sushi, Ben & Jerry's och kollade på film :) Jäklar vad gott det var med sushi, har inte ätit det sen.. jag o Kit firade 1 år tror jag.

Nu ska jag stänga av datorn, tvätta av mig sminket och gå o lägga mig. Imorgon börjar jag 8.15, men det är bara roliga saker på schemat. Vi ska få manikyr av stylist 2:orna bl.a. :) Puss & Godnatt, och grattis Sara på 19 års-dagen ! <3

Kommentarer
Postat av: caroline

va kul det låter ! önskar jag hade börjat gymnasiet nu med haha;D

kul att de går bra för dig nu:)<3

2008-08-19 @ 21:51:01
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack madde=D <3 Hoppas du har det bra i skolan o att du trivs superbra=) jag längtar tills du ska börja träna på mig;) vilken snygging jag kommer bli hösten 08 ;D PUSS

2008-08-19 @ 22:52:31
Postat av: janna from turkıet babe

saknar dıg gumman men vafan , e nı tsm ıgen??

2008-08-19 @ 23:20:19
Postat av: Josephine

Madde gillar gamla gubbar... xD



Haha, allt är toppen just nu :D

2008-08-20 @ 13:02:32
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: Skådespelerskan

skönt att allt gick bra :)

2008-08-20 @ 16:15:03
URL: http://skadespelerska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0