Va fan.

Åka dit, träffa D, umgås med dom, grilla med C, jobba? Harrys? Chill med dom bästa, nattdopp, fest? Alltså vissa dagar hör alla av sig och vill att man ska va med på allt möjligt. Och så sitter jag här. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vad jag vill göra.. Jag tror det blir Varamon och Get around med Sara, och träffa Elin o dom en stund, sen går jag bort till Carro och gänget o kollar läget, sen om D kommer in till stan umgås jag med han, annars blire Harrys med M, J & Co. Och efter det drar jag hem till lägenheten och umgås lite med C och E. Då hinner jag nästan med allt, haha. Stress, stress.
Så får det bli ! Nu måste jag sminka mig och byta om :) Trevlig kväll, puss på er !

Kommentarer
Postat av: jazzi

fin blogg du har :)

2008-08-03 @ 14:44:09
URL: http://jazzi.blogg.se/
Postat av: Micha

Hej plutt. Vad hände med "en bloggträff i Motala i sommar" Min blogg är lösenordsskyddad så du kan inte svara där, men du kan skriva ett svar här i din egen blogg, så går jag igen igen senare och kollar! =) Läget annars? Kram!

2008-08-04 @ 11:56:45
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0