00:20.

Onsdagen är slut. Det har varit en trevlig dag - mormor, morfar, moster
och hennes kille har varit här o firat min mamma :) Hade ju planerat att åka
på spinning innan det, men det hann jag inte.. hjälpte mamma att fixa
ordning här hemma istället. När alla åkt hem blev det tv-tittande i ett par
timmar - 2900 Happiness, Grey's, Fråga Olle, Girls of the playboy mansion
och Seinfeld. Ni trogna läsare vet ju att nu när det är csi på tv:n stänger jag
av och gör andra saker ;) haha. Snart börjar Jay Leno iaf, så då ska jag gå
tillbaka till sängen igen.

Fy vad tråkiga ni är.. visst, jag är glad för att jag har så många läsare men
kommentera är ni sjukt dåliga på ! Det finns två personer som står för
nästan allt kommenterande i den här bloggen haha - emma och eluään :)
Nu hoppas jag att jag har massor nya kommentarer här när jag vaknar
imorgon ! En positiv sak är att jag ligger på 112:e plats utav över 3000 bloggar
på Bloggtoppen.se, och jag har inte ens varit medlem en vecka, hihi.

För övrigt har jag hittat ett par nya favoritbloggar.. Det förändras hela
tiden det där - de bloggar som jag läste 20 ggr per dag för nån månad sedan
läser jag knappt aldrig längre. Imorgon tänker jag berätta vilka mina nya
favoritbloggar är ;) Då får ni gärna tipsa mig om lite bloggar ni gillar också,
det är alltid kul. Men nu blir det Jay Leno ! Sov gott, Puss.


Kommentarer
Postat av: Eluään

Woho! Jag är en bra kommenterare och det ska jag fortsätta vara ;) Ha en bra dag!

2008-02-21 @ 10:51:39
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helena

Ska bli kul att höra vilka dina favoritbloggar är.

2008-02-21 @ 21:30:14
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: emma

jag är duktig på att kommentera din blogg. men gillar den :)

2008-02-21 @ 21:49:15
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: idaw

åh, ge oss dina favoritbloggar! du borde ta bort så man ser sin kommentar direkt, att du inte måste godkänna den, haha, vet inte varför men jag tycker det är liite mer ansträngande att kommentera när folk har så, men jag är konstig haha!

2008-02-21 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0