100:- rikare.

Hej på er. Idag har det varit en bra dag, jag har fått mycket gjort..
Vilket är ovanligt, haha. Mamma och jag har varit o tränat i 1 timme.
Visade henne alla maskiner o sådär eftersom hon ska börja träna nu :)
O sen har jag städat, tvättat, lagat mat, ringt syon på platen, och en jäkla
massa annat. Nu har jag precis gett pappa massage i en timme,
fick 100:- för det så det var lättförtjänta pengar ;) Jag gör allt för att tjäna
pengar nu ! Ska försöka spara ihop några hundringar så jag kan köpa mig ett
fodral och en satinjacka från AA när jag är i Stockholm :) Ooh vad jag längtar !

Natten till idag hade jag jättesvårt att sova så jag låg och tänkte på gamla
minnen från högstadietiden. Fy fan vad jag saknar den klassen !
Blå, lik, tupp, bird, cyphol och nöff var bara bågra av smeknamnen vi
kallade varandra. Och snart är det dags för återträff igen :D
Sist var i juli -06, men nu är det exakt 3 år sedan vi slutade och de flesta
av oss tar studenten. Jag hoppas verkligen att alla kommer :) 9KL <3

Kommentarer
Postat av: jennifer.

åh cyphol

2008-02-26 @ 15:00:33
URL: http://nogg.se/JRJS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0