1000 calories.

Åh, vilken dag ! Jag är helt slut i kroppen.. först gick vi på maxi i nästan en
timme, sen tog vi en långpromenad därifrån till Korpen. Och där tränade vi i 90
minuter, och sen gick vi hem därifrån också. Fy fan, mina fötter värker nu kan jag
lova ;) haha. Men det har varit en rolig dag. Nu har jag precis ätit två mackor med
kalkon på, med färskpressad äpplejuice till, asgott :) Väntar på att Gossip girl
ska börja, då ska jag gå ner till soffan och lägga mig. Sen blir det Gynning, Rules
of
Engagement, Brothers & Sisters och Seinfeld. Såå vi får se om det blir nån
mer bloggning ikväll, höhö.

Är det bara jag som har problem med msn? Hatar när det ska strula jämt.

Aja, tv-time :) Puss.

Kommentarer
Postat av: emma

jag kommer inte in på min.

2008-02-26 @ 20:35:35
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Helena

det funkar bra för mig.

2008-02-27 @ 10:25:16
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0