2 månader kvar !

Nu sitter man visst här igen. Det tar sin tid att kolla igenom alla
favoritbloggar måste jag säga, speciellt när man varit iväg ett tag!
Nu har jag dock kommit ifatt. Har sett massor bilder från ELLE-galan
och det såg ju minst sagt trevligt ut :) Skulle gärna varit där.. men
tyvärr är inte min blogg riktigt så stor än, haha.

Om ni undrar vart jag varit hela dagen så kan jag berätta att jag har
firat Mats, min mosters kille, som fyllde 45 för ett tag sedan :)
Grattis till honom ! Det bjöds på goda mackor.. och chokladpudding
till efterrätt. Mycket bättre än tårta o grejer, som jag inte är så förtjust i.

Efter det blev det Step up med Sara @ Frisksportarna. Asroligt !
Sen gick vi hem till mig och kollade på Singing Bee och filmen med
Nicole Kidman som var efteråt :) Det måste vi göra om.

Det är min söndag det. Och det är ju faktiskt en lite speciell dag idag..
2 månader kvar tills jag ska se Tokio Hotel på Hovet :) Längtar något
otroligt.. inte bara till konserten, utan till hela veckan i stockholm !
Det kommer bli endel festande, shopping.. och framför allt ska det
bli kul att träffa Kenza och köa med henne och hennes andra vänner.

Nu ska jag gå tillbaka till sängen.. mår inte så bra - mitt hjärta
slår jättesnabbt och jag är yr :S har varit såhär 3 kvällar i rad nu.
Imorn blir det mycket mer bloggning :) Har ingenting planerat så
då har jag äntligen tid att lägga in alla bilder och sånt som jag vill
visa er. Tack för alla era kommentarer förresten ! Puss, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0