Dagens..

Somnade inte förrän sent igår, kunde inte sova när jag visste att Kit var
ute på vägarna nånstans.. Så det var inte det lättaste att gå upp imorse
när klockan ringde, haha. Nu har jag silverfärgen i håret, ska skölja ur
snart. Hoppas verkligen att det blir lika bra som förra gången :)
Vid halv 1 ska jag till korpen och gå på ett Street dance-pass med Julia,
efter det åker vi direkt hem till de nyblivna föräldrarna och hälsar på
min lilla kusin :) Får se vad som händer efter det.. Sara kanske skulle
komma förbi ett tag, annars åker jag nog till Kit.

Ha en bra Lördag allihopa! Puss.


Kommentarer
Postat av: soffan

vi har ju inte fått se håret än, det vill vi se!:)

2008-02-24 @ 11:23:52
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0