Den stora bloggtävlingen !

Okej, idag är sista dagen som man kan vara med och tävla om en
inbjudan till Louise stora, lyxiga modemiddag.. Tävlingen har funnits
i mina tankar varje dag den senaste veckan, och jag har försökt
komma på någon bra, oslagbar motivering till varför just jag ska
vinna. Eftersom det är sista dagen idag så är det bäst att jag skriver
det här inlägget nu - bättre en dålig motivering än ingen motivering
alls, eller hur? ;) haha.

Den här tävlingen slår ju alla tidigare tävlingar, vilket gör det hela ännu
svårare.. Man vinner inte bara en inbjudan till middagen med alla stora
bloggerskor, man får en goodiebag värd 10.000:- OCH en tröja från Glitzy 
OCH ett limp plumping gloss från Freeze. Helt otroligt !
Allt detta får en liten lycklig vinnare :)

Iallafall.. jag tycker att jag har fått fram huur mycket jag vill vinna iaf, haha.
Nu återstår bara motiveringen: Jag tycker att jag borde vinna för att jag..
1. Aldrig har varit i Stockholm i mitt liv - vilka vore bättre än sveriges mode-
elit på att visa mig runt i staden?
2. Jag har inte råd att unna mig någon
lyx.... eller ja, jag har inte råd att unna mig någonting alls för tillfället.
Så en fullproppad goodiebag är ju verkligen drömmen för mig :D
Och så skulle det såklart  vara skönt att komma bort från motala och alla
problem en stund.

Nu håller vi tummarna vaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0