Det vänder nu..

Dåliga perioder och bra perioder. Nu har jag haft en dålig period som
ni vet.. problem med skolan, hemma, sjuk, ensam osv. Men nu känner
jag att det vänder :) Äntligen ! Jag har insett att jag har världens bästa
pojkvän, världens bästa vänner och faktiskt.. en helt okej familj, haha ;)
Alla har ju sina problem. Ingen är perfekt.

Jag får flera kommentarer varje dag
där ni säger åt mig att ta tag i mig
själv och mitt liv. Att ni inte förstår hur jag kan leva med mig själv när jag
bara ligger hemma framför tv:n hela dagarna osv. osv. Saker som ni
egentligen inte har något med att göra.. Ni vet ju inte ett skit om vad
jag gör när jag är hemma. Sanningen är den att jag kämpar med mina
ätstörningar, och nu är jag nästan så frisk som man kan bli :) Och
jag söker jobb, jag tänker på framtiden, pluggar.. trots att jag inte går
i skolan. Jag tar tag i mitt liv helt enkelt ! Nu är det slut på den dåliga
perioden, nu går vi mot ljusare tider :D Tänk positivt så löser sig allt,
det gör det alltid. Woho.

Nu när jag varit sjuk har jag fått mycket tid att tänka på framtiden..
Och nu tror jag äntligen att jag vet vad jag vill :)
Jag har endel drömmar som jag ska försöka förverkliga, men dem
tänker jag behålla för mig själv ett tag till, hihi.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Jag tycker det är dumt av folk att skriva dumma kommentarer om saker de egentligen inte vet ett skit om! Kämpa på Maddie! (och gå gärna in och kommentera min blogg hähä, smygreklam för mig) Kram på dig!

2008-02-12 @ 15:42:39
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0