En snabbis.

Tänkte skriva ett inlägg lite snabbt innan jag går och lägger mig. Har fixat
lite med länkarna som ligger under headern ett tag, det är inte färdigt än dock.

Mitt hår har fått en fin nyans nu, nästan precis så som jag vill ha den :)
Vit- blond- ask-färgad ni vet. Visar bilder imorgon ! Imorn ska jag lägga in
massvis med bilder här, har insett hur tråkig min blogg är.. text, text och
ännu mer text.
Det får det bli ändring på.

Min blogg ligger bättre till för varje dag jag kollar på bloggtoppen.
Nu har den kommit under 100-strecket och jag är glad ;) Välkommen hit
alla nya läsare, hoppas ni fortsätter att läsa !

Nahe.. om man skulle gå och lägga sig nu då, 20 minuter kvar tills Jay Leno
börjar ! Imorn när jag vaknar hoppas jag att jag har en hel hög med nya
kommentarer här, det har varit dåligt med det på sista tiden ;)
Sov gott ! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ganska tråkigt att kommentera för man får aldrig några svar och det följs inte upp något. vad hände med de som skulle få ny design? det vore ju kul att se, inte för att jag själv har någon blogg, men det är ju roligt att se!

se det inte som någon hemsk kritik för jag gillar ju din blogg annars skulle jag inte läsa den.

Sköt om dig!

2008-02-26 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0