Fredag.

Fredag idag, skönt :) Dock är den här fredagen inte som andra fredagar..
Jag är ensam, och med det menar jag utan Kit. Han har ju helgtjänst som
ni vet.. Såå nu är frågan vad jag ska hitta på istället? :) Va hemma och
slappa framför tvn med familjen? Träffa nån kompis? Festa? Hm, det lutar
åt det första alternativet faktiskt. Jag är inte det minsta festsugen.

Hjärnan är överfull med bloggningsmaterial just nu, haha. 
Har hur mycket som helst som jag vill berätta för er..
Vi börjar med vad jag gjort idag - jag har varit i skolan. Min gamla skola för
att vara exakt. Lämnade tillbaka en bok och skulle lämnat mina nycklar också,
men den där jäkla vaktmästaren är aldrig där när jag behöver honom.
4e gången jag var där nu ! Jag som vill slippa den där skolan för gott,
nu måste jag åka dit ännu en gång. Jaja.

Ska äta frukost nu, hann inte det imorse innan jag åkte.. I'll be back soon.

108460-2065

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHA ja, tänkte lite på det med : D
han har ju 2 innan iaf så haha;D

2008-02-01 @ 12:39:40
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0